søndag den 27. september 2009

Puha for en weekend............


Fredag da jeg kom hjem fra arbejde tog vi til Danmarks Radio koncerthus studie 3. Vi skulle til P4´s konkurrence Rockkanonen. Der skulle det band Shotgun Revulution som kusine Rikke er booker for, hun havde inviteret os og Kit, Michael, Camilla og Martin. Det var rigtig godt:


Der efter var vi inde i Mortens kaffebar og se hvor langt de var nået. Derefte tog vi på Tove Ditlevsens minde og spise, det var rigtig hyggeligt.




Lørdag var vi til Henrichs kammerat Leons svendegilde, han er lige blevet tømmer

Idag søndag skulle jeg så have lysparty, mit startparty fordi jeg skal nemlig starte som

Partylite- forhandler. Det gik rigtig godt, jeg fik tjent pakken hjem og mere til. Skønt!!


Her er det som jeg fik i startpakken.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar