fredag den 12. marts 2010

Gaver på vandring og gave fra stine....


Så var det lige at posten kom med denne skønne gave Stine http://stinehoelgaard.blogspot.com, den indeholder det flotte påfugle-
tørklæde og den skønne bog med strikkeopskrifter på fede tørklæder. Yeahh!!! Hun er altså
Ret pudsigt fordi jeg har faktisk kigget på den bog og tænkt at jeg måtte eje den også vinder
jeg den. Fantastisk! Ikke fordi jeg har ikke rigtig nogen evner inden for strikkeriet, faktisk
absolut ingen. Men det har min svigermor og min mor, så man kunne jo håbe på at man kunne
lokke dem til at forsøge sig med nogle af Stines flotte opskrifter. Hun er altså dygtig hende Stine syntes jeg.
Så var der GAVER PÅ VANDRING jeg har jo meldt mig til en leg hvor betingelsen er at sende 3 gaver videre, men det er en anelse svært når der kun er en der har meldt sig. Er der slet ikke andre der vil være med. Jeg ved godt jeg kun har 10 faste læsere men alligevel, har også gået og overvejet om det var ved at være tid til det var mig der skulle have en give away. Nu har jeg jo efterhånden været heldig et par gange, så er det vidst min tur. Så jeg går lige og tænker over hvad det skal være jeg skal give væk.

2 kommentarer:

  1. Hej Maria

    Hvor er jeg stolt af din begejstring for modtagelse af min bog, jeg tror at den er kommet det helt rigtige sted hen;)

    Og sikke nogle flotte fugle du har klippet, skønne farver... God dag Stine

    SvarSlet
  2. Mange tak for det, Stine.

    SvarSlet