lørdag den 19. februar 2011

Forkælelse til mig...



Igår havde jeg min søde mand med ude og handle også syntes han da at hans kone skulle forkæles lidt :)...Jubiii... Det blev til en total lækker creme fra RawGaia, har ønsket mig den længe. Den er godt nok lavet til mænd, men damen i butikken sagde at hun også brugte den og hvis jeg var modig kunne jeg jo godt bruge den og det er jeg fordi jeg elsker duften af den. Den dufter af b.la. patchouli (det er også sjovt at sige :)) og ylang ylang. Mmmmmm.
Så fik jeg også et nyt sæt undertøj også er det mest fantastiske (for mig ihvertfald) og værd at bemærke at det er farven LILLA, ikke at det er vildt underligt med farven, men alligevel....... Jeg kan nemlig ikke normalt passe andet en basis modeller i bher i Change, meeeeennnn denne gang kunne jeg være i sådan en smart farvet sag med tilhørende trusser i str.... 44....det er også lidt vildt, det er ikke længere den allerstørste størrelse man kan få i butikken. Jubiiiii!!!! Der fik jeg lige lidt optur på.... :)

Og som man kan se går det lidt stærkt med vapserne, de er begyndt at gå noget bedre og den ene sad og kiggede ud over kassens udgangshul og ud i den store "verden", så det vare nok ikke længe før de vil prøve ar komme ud....

2 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne - de små fedebasser :-) De har det godt, tror jeg. Og der er en stor, stor ukendt verden udenfor - spændende. Hvor er I heldige, at kunne følge dem.

    Flot, flot gave du har fået - det er et smukt sæt og en flot farve - kan godt forstå din glæde over størrelsen.

    SvarSlet
  2. ja, jeg er også helt vilde med dem. Tror også de har det godt, mor-Carla passer godt på dem.
    Vi er også super glade for vi har denne mulighed.

    SvarSlet