tirsdag den 25. januar 2011

Carla og de små vapser......






Så skete det......Carla fødte søndag 23.januar 4 små hvalpe med hjælp fra hendes menneskemor (altså mig)og hendes menneskefar, men jeg måtte fysisk hjælpe hende med hvalp nr 1 som kom med benene først og hvalp nr 3 som var dødfødt. 2 fine friske hvalpe, en han og en hun og 2 var desværre døde. Så de sidste par dage har vi haft travlt med at passe på hvalpene sammen med carla nat og dag, så det er ikke meget vi har sovet på det sidste. Vi er alle meget trætte. Tror det er lidt ligesom om at have små menneskebørn i huset :) Men carla er en rigtig dygtig hundemor.

5 kommentarer:

  1. Har sådan tænkt på hende. Tillykke med familieforøgelsen. Det må være dejligt at se Carla som mor.

    Trist med de 2 dødfødte, men sådan er det nok nogen gange, De to resterende skal nok holde jer i gang :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke Maria..

    Du er blevet hundemormor.. Det er uden tvivl hyggeligt og lidt hårdt.. I hvert fald i starten..

    Håber det vil gå godt fremover, med de to stærke hvalpe..

    Lone

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med de små vapser. Dem glæder jeg mig til at se flere billeder af med tiden :)
    Hvad race er Carla?

    Kondolerer med de to dødfødte, det var trist, men desværre ikke noget man selv er herre over :(

    SvarSlet
  4. Ps. jeg har foræret dig en award. Kig forbi min blog - jeg håber du vil være med.

    SvarSlet
  5. Mange tak alle 3. Ja, ja, de holder os igang de små. Og tak for awarden Lisa.

    SvarSlet