torsdag den 27. januar 2011

Dagens billeder...

Det første billede er af min fantastiske uendelighedsstage, jeg har taget billede af den før men nu har jeg pyntet den med noget andet. Nemlig snefnug og skytsenglen oså fra Partylite så jeg syntes godt den kunne tåle at blive vist igen. :)



Det andet billede er jo af de små vapser der krammer....Nååårrhhh
Og det tredje billede er jo af mor og børn der putter.

Uh ja og forresten så har jeg fået en award af Lisa. Tak for det. Og der følger jo nogle opgaver som jeg kigger på senere. Ok, måske ikke idag..........

1 kommentar:

  1. Åh hvor er de lækre! Bliver jo hvalpeskruk! Jeg synes nok at den kære Carla lignede en 'nanny-dog' - men man kan jo aldrig vide med alle de blandinger der er for tiden :) Vi overvejede godt den race på et tidspunkt, men er kommet lidt væk fra det igen - men vi står jo så heller ikke lige og skal have udvidet familien med hund. Men hvor er de altså skønne! :)

    SvarSlet