tirsdag den 27. september 2011

Besøg hos Dronningen....

men hun var sgu ikke hjemme. Det syntes jeg altså er for dårligt når jeg nu kommer for at besøge hende.....Nå, men der var nogle søde soldater.... Især var der nemlig en rigtig sød lille tinsoldat. Ja ok, helt lille er han jo så ikke mere når han kan stå og passe på dronningen. Men fin var han...Min gran- gran fætter hvis der er noet der hedder det.....Vi var nok lidt onde min kusine og jeg, vi var nok værre en både paperezzi (ved ikke lige hvordan man staver det) og Japanske turister. :) Men jeg havde lovet at jeg ville komme ind og lave ansigter af ham og man skal jo holde hvad man lover. Og man kan jo også ane et lille smil, kan man gøre andet når de 2 tossede tanter (altså når det skal være lidt mere korekt...kusiner) :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar