lørdag den 2. juni 2012

Super dag....



Torsdag morgen havde jeg bare en fornemmelse af at det ville blive en god dag. Jeg startede med at køre op at træne da manden min var taget på arbejde. På vej hjem tog jeg hen til det sted hvor jeg ved jeg kan finde en masse Lupiner...elsker lupiner. På vejen kører jeg forbi der hvor en af mine veninder bor, hun er lidt i underskud i øjeblikket, både energi og andre ting. Så jeg syntes hun lige skulle vide at jeg tænkte på hende og en lille overraskelse, så jeg lavede også en buket Lupiner til hende og lagde den på hendes trappetrin. Jeg vidste hun skulle på arbejde så jeg ville ikke forstyrre. Da jeg kom hjem skrev jeg en besked til hende at hun skulle gå ud og kigge, så hun ikke først ville opdage det når hun skulle gå. Det var noget det hjalp på humøret så det var jo dejligt at sådan en lille tanke kunne gøre så meget.
Eftermiddagen og aftenen brugte jeg sammen med hende på billedet, det er en af mine tidlgere kollegeaer. Det skulle bruges på shopping til lagersalg hos Amust. Uhhhhha, siger jeg jer det var lige før vi troede vi var kommet i himmelen, der var sko og støvler, tasker og tørklæder over det hele. Det var lige før vi ikke kunne kapere det.  Se på billedet nogle fine ting jeg fik kabret mig, det var fantastisk. Bag efter var vi meget tørstige og sultne og tog på Ro´s torv på Vivaldi.
Det var bare en super hyggelig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar