tirsdag den 2. april 2013

Citronmåne til arbejdsholdet....

Vi har igen haft arbejdsdag her i huset, så vi kan få sove/baby- værelset færdigt. Det kræver jo forplejning så jeg blev lige nødt til at prøve en opskrift på Cirtonmåne jeg har fundet her . Mums den var  god, det syntes det arbejdende folk også. Nu vare det heller ikke længe før vi kan flytte ind i værelset.
Det er meningen der skal fliser på gulvet, men vi må nøjes med et tæppe som en midlertidig løsning, da det er min mand der skal lave det og han er jo uarbejdsdygtig. Jeg bryder mig ellers ikke om gulvtæpper, men tror jeg har fundet et i Ikea jeg kan "leve" med for en tid.

1 kommentar:

  1. Mmh, lækkert :)

    Hvis du er interesseret, kan du vinde et fint Jane Kønig armbånd på min blog:
    http://www.nataschacoester.dk/2013/04/giveaway-7.html

    SvarSlet