søndag den 14. april 2013

Næsten klar....

Vi har fået sove/babyværelset næsten færdigt, Vi mangler at flytte baby sengen ind. Men manden min er lidt overtroisk på de punkt. Så vi venter bare, Det er ok med mig.                
Jeg havde jo termin fredag, men vi ventet stadig.  Men udgår var vi til manden mins mormors fødselsdag og i selskabet deltog en jordemoder der faktisk er på Næstved sygehus hvor jeg skal føde. Hun havde været lidt spændt om jeg havde født og holdt øje om jeg var der når hun kom på arbejde. Hun spurgte til mig. Og hun fortalte, hvad vi ikke vidste noget om at når man er Gb- opereret må man kun gå en uge over termin. Så hun sagde det var ret vigtigt at jeg fik et ekstra tjek, så hune sørgede for at jeg imorgen skal på sygehuset igen og ha' tjekket om alt er vel og om der er nok fostervand og andre ting dom Jeg Ikke helt kan huske. Men alt i alt, hvis jeg ikke har født senest fredag skal jeg sættes igangværende. Så lige nu er jeg meget spændt på imorgen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar